Torsdag. - 29 april 2010!

Alltså, jag kan inte sluta lyssna på låten. Jag kommer ha lyssnat sönder på den snart. När jag lyssnar kommer du upp i mina tankar. Du är en mycket speciell människa, på ett bra sätt så klart. (Tolka detta rätt).

Denna dagen kommer bli en bra dag. Jag ska snart dra mig in till köket för att äta lite frukost. Om en timme ungefär far jag iväg. Får se om jag kommer hem ikväll eller om jag kommer hem innan jobbet en sväng. Det vet man aldrig.

Ärligt så håller jag inte räkningen längre på hur många dagar det är tills jag flyttar. Jag måste kika i bloggen för att se vad jag senast skrev. Jag har så mycket annat i mina tankar.


34 dagar kvar!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0