Tisdag. - 13 april 2010!

Hejsan!

Så klart kom hantverkarna förbi strax efter sju. Det är nu ett ganska stort hål i väggen. Vill jag kan jag kika in till grannen. Hantverkarna verkar tycka att det är roligt i alla fall. De konverserar med varandra om lite småkonstiga saker genom hålet. Inte nog med att jag har ett hål i väggen in till grannen. Jag har ett hål under diskbänken också. Har jag tråkigt är det bara att öppna lucka och sätta sig på golvet. På så vis ser och hör jag allt som händer i trappen. Nu är ni allt bra avis va?

Lyckades somna om som en stock till 10. Törs inte svara på om hantverkarna sprungit in och ut för det vet jag inte. Jag sitter här i min säng. Nyduschad och helt slut i kroppen. För en gång skull är jag pigg men jag är täppt i näsan och det har tagit på mina krafter.
Skall strax gå in till köket och hämta lite frukost.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket sötnos!



Låter grymt jobbigt det där med alla hantverkare ^^ haha

2010-04-13 @ 12:24:06
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0