Tankar på högvarv!

Nu sitter jag här igen. Jag är nu klar för att gå och lägga mig. Så fort jag jag satte mig i sängen började tankarna snurra på högvarv. Absolut, det är skönt att ha stunder då jag sitter och funderar på allt mellan himmel och jord. Allt, från vad som hänt till vad framtiden kan tänkas bjuda på.

Jag vill inte vara ensam men tänker heller inte stressa med att hitta någon. Det blir bara fel då. Jag tänker heller inte leka runt. Sådan är inte jag och kommer heller aldrig bli.
Jag vill tatuera mig. Jag är stupsäker på vad jag vill ha och har varit det ett bra tag nu. Jag har aldrig känt mig så säker. Helst av allt skulle jag vilja göra den nu på momangen. Men det går inte riktigt.
Jag vill ha min egna lägenhet. Inreda den som jag vill ha den. Mysa ner mig i min soffa med de folk jag tycker om. Laga vilken mat jag vill och kolla på tv när jag vill utan att någon kan klaga. Hit hem har de sprungit folk som inte har något här att göra. Till och med folk som inte känt någon här. Det ska bli så skönt att slippa.

Jag har underbara vänner och det är värt att nämnas.

Nu skall jag filosofera lite för mig själv innan jag somnar.

Godnatt!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0