Stökigt värre!

Vad jag skulle behöva städa. Eller, vad vi skulle behöva städa. Anledningen till att det ser ut som det gör är för att jag strejkar. Varför ska bara jag städa? Vi är fortfarande två personer som bor här.
När jag kommer hem ikväll ska jag nog städa på min sida av sovrummet i alla fall. Jag har slängt in allt möjligt där och det är ju inte så smart. Jag ska nog ta och leta fram en säck också och börja packa ner lite kläder. Inte behöver jag alla mina kläder fram till juni.

På tal om det har jag kommit på vad jag vill köpa. Ni får se ifall jag köper dem.

Om ca 30 min ska jag bege mig in till stan. Skinnjackan åker på så klart!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0