Söndag. - 25 april 2010!

Hellu!

Gårdagen blev bra ändå.

Kicki och Geine (Kickis mamma) hämtade mig och så for vi ut på Vårmässan. Det var rent utsagt bara massa skit men det var roligt att komma ut lite bland folk.
Efter vårmässan följde jag med ut till Matfors. Blev bjuden på middag, mums!

Strax innan 22 for jag och Kicki iväg och solade. Sedan begav vi oss ut på en åktur. Det var hur länge sedan som helst vi gjorde det sist.
Lubell var också med. En rolig prick det där.
Snurrade runt i stan och hade oss.

Strax innan 3 var jag hemma och då var det sängen som gällde.

Vart vaken i en timme i alla fall. Tog mig en riktig sovmorgon.


38 dagar kvar!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0