Shopaholic?

Man börjar ju undra. Jag shoppar som aldrig förr. Just nu har jag ingen att lägga all min energi på så då går allt till mig själv.
Missförstå mig inte. Jag lägger mer än gärna ner all min energi på någon jag tycker om och det är just det. Jag ha ingen att lägga den energin på. Detta handlar alltså om pojkvänner.

Tänkte vissa upp vad jag handlat. Dock är det dåliga bilder då jag inte kommer åt kameran och inte bryr mig så mycket att jag tänder taklyset.

I måndags köpte jag ju en väska och den ser ut så här:


Pernilla och jag var på stan idag. Då handlade jag en skjorta, ett linne, ett par lackleggings och ett midjeskärp.

 

Vi sprang även in på Åhlens då jag hittade detta:


Salt.


Peppar.


Efter att vi kikat runt på stan och träffat på Mathilda en sväng invigde vi årets mjukglass. Mums!


Min med chokladströssel, så klart. Missbildad dock.


Pernilla och hennes som såg ut som den skulle. Tutti Frutti.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0