Packning i full gång och det syns!

Jag tror att jag får ta tillbaka det där om att jag inte ska städa i helgen. Jag kan inte känna mig själv. Så här blir det alltid då jag städar och nu packar jag med dessutom. Sovrummet är fin och städat. Köket var okej, nu ser det ut som ett bombnedslag. Jag började packa grejer ur skåpen som man har allt i, i köket men lådorna tog slut så nu ligger allt överallt.

Det mesta börjar ta sig i alla fall. Det mesta från sovrummet är packat. Det är kläder och grejer i byrån kvar. I köket är det inte heller så värst mycket. I vardagsrummet är det massor för där har jag inte ens börjat. Eller massor, det var kanske att ta i. Det är en del. Det kommer gå fort att packa det också.

Nu ska jag ta något att äta.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0