Långfredagen. - 2 april 2010!

God morgon folket!

Idag är det långfredag. Känner mig gladare idag än igårmorse. Halsen är bättre och en rolig hemmakväll gör alltid susen!

Igår jobbade jag först till 19. Efter det hämtade Mathias och Mathilda nig. Vi for då ut på systemet och Ica Maxi. Väl hemma lagade jag och Mathilda mat. Eller Mathilda lagade maten, jag skar upp köttet i småbitar. Hur gott som helst var det i alla fall. Det där måste ätas igen!

Efter maten blev det lite Two and half men. Efter att Mathias for åkte chipsen och godiset fram. Knäppte igång wii:t och spelade super mario. Det är så fränt när man är två för då är man på banorna samtidigt och kan ta hjälp av varandra :)

En mycket rolig kväll med Mathilda. Mycket skratt och mycket prat. Så som jag gillar det.


Om inte alltför länge ska jag och Kicki ut till Birsta. Kommer också bli askul.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0