Kalazo snart 19 år!

Idag har jag kurs klockan 16. Efter det tar Pernilla och jag bussen upp till Granloholm för att fira Kalazo som fyller 19 år imorgon. Jag tycker inte om när hon fyller år. Det betyder att jag fyller år två månader efter henne och eftersom hon bara blir äldre och äldre betyder det att jag blir ännu äldre.

Jag fyller 21 i juni. Fatta vad gammal jag börjar bli...

Hur som helst så ska det bjudas på tårta och hon ska få presenter. Jag är mycket nöjd med min present och kan inte vänta tills jag ser hennes min.


Kalazo och jag -07. Jag är en mycket stolt storasyster! ♥

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Du blir ju inte gammal! Du har inte ens levt hälften av livet! Det ska bli riktigt spännande att se vad man får, jag är en mycket stolt lillasyster, det är inte alla som har världens bästa stora syster! :) <3

2010-04-13 @ 15:21:55
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0