Ingen bra dag!

Idag är ingen bra dag. Jag trodde att den skulle vara bra. Den var bra. Nu är jag totalsänkt och det gillas inte över huvudtaget.

Just nu skullle jag vilja skriva om en grej som jag varken kan eller får skriva om. Jag kan inte säga någonting och helt ärligt så tär det på mig. Samtidigt som jag älskar hemlisar. Jag tänker absolut inte säga något men jag var tvungen att skriva något. Lätta på trycket liksom.

Idag kommer Kicki hem. Toppen!
Birsta blir det någon dag framöver om vi kan matcha. Men det skall väl inte vara så svårt, förhoppningsvis.

Förlåt att jag är negativ och tjurig. Jag är det nu och då. Det kommer bli bättre. Så fort jag får eget kommer allting bli tipp topp igen. Mina grejer och jag kan göra vad jag vill. Slippa sitta i den här lägenheten som sprudlar av negativitet. Det har hänt för mycket här för att det ska kunna vara bra.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0