Händelserik dag!

Idag har jag haft en bra dag. Inte på jobbet dock. Där gick det toksämst. Jag ska bli bättre!

Jag har varit glad och jag har haft det roligt.

Efter att jag duschat och gjort mig klar gick jag in till stan för att möta Madde. Jag visade vilka fönster som kommer tillhöra min lägenhet. Vi begav oss direkt ut till Birsta. Madde köpte present till Martin och jag köpte en cardigan/kofta och sista Twilight-boken.

Innan vi begav oss mot stan köpte jag mig lunch på tacobar som vi smaskade på.

På bussen från Birsta frågade Madde om jag ville följa med till Martin innan jag började jobba. Vi klev då av i Haga så jag hann springa in och köpa något litet till födelsedagsbarnet.

Martin och Madde.

Strax efter 16 tog jag bussen in till stan och jobbet.

Efter jobbet hämtade pappa, Tomas och Andreas mig. De skjutsade hem mig och jag fick mina två lådor.

Sedan dess har jag suttit här och pratat med lite roligt folk.

Imorgon är det lördag, jag är ledig. Jag har ingen aning om vad som händer. Kicki?
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0