Ekomomin och inredning!

Jag är lite smånyfiken över hur min ekonomi kommer se ut då jag flyttat. Det är så mycket som tillkommer som jag inte behövt brytt mig om innan. Hyra till exempel. Den har Mathias betalat allt som oftast. Nog för att min hyra kommer vara lite lägre. Allt kommer vara lite lägre.

Det som kommer skilja mest är maten. Jag är väldigt dålig på att äta. Jag är sällan hungrig och äter små portioner. Med både för- och nackdelar så klar. Fördelen är ju att det bli billigt. Nackdelen är att kroppen kanske inte mår supergreat hela tiden. Alltså, jag äter ju. Äh, ni fattar om ni vill!


En till sak, inredningen. Jag längtar tills jag får inreda min nya lägenhet. Jag får ha den precis som jag vill. Jag får ha allt i rosa om jag skulle vilja de. Nu vill jag inte det men jag kan om jag vill. Jag vet redan vart jag skall hänga upp min stora zebratavla.

Måste ut på ikea någon dag och köpa lite smågrejer. Det är inte så mycket som behövs då jag skall få massor av min mamma. Toksnällt!

Alltså, kan ni fatta vad jag längtar? Och ja, jag tänker fortsätta tjata.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0