Det blir Birsta, folket!

Om inte allt för länge ska jag och Kicki fara ut till Birsta.
Det som inte är så kul är att jag vet inte om jag har nå pengar på lönekontot. Det är nämligen så att jag för över pengar till ett annat konto då jag fått lön. Jag vill se till att pengarna går till räkningar och mat först. Sedan kan jag handla det jag vill. Grejen är den att jag inte kan titta och heller inte föra över pengar. Jag har e-legitimation och den har jag på Mathias dator (jag vet jag borde ha flyttat över den till min dator) och nu har hantverkarna plastat in mitt vardagsrum där Mathias dator står, från tak till golv. Det finns alltså bara en gång där inne som går till vårat fina hål i väggen de åstadkommit med idag.
Kontoutdraget i Birsta får avgöra om det blir någon shopping eller inte.

Idag åker skinnjackan och fejk-conversen på.
Ha en bra dag folks!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom har iaf inte hamnat på mitt konto. men lycka till iaf:)

2010-04-12 @ 15:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0