Annandag påsk. - 5 april 2010!

Halloj!

Här sitter jag inne i köket med min dator. Färdig att ge mig ut på äventyr. Tråkmånsarna ligger och sover.

Idag är det den sista påskdagen. Det betyder att imorgon är påsken över och allt är som vanligt igen. Förrutom för vissa skolungdomar så klart. De har påsklov. Tänk om man fortfarande hade sånt.

Idag är det som sagt jobb som gäller 15-19. De timmarna kommer säkert gå fort. Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag vet ingenting om ikväll. Kommer våran lägenhet fortfarande vara full? Kommer det vara någon hemma över huvudtaget? Jag lär inte få veta något förrän jag kommer hem. Då märker jag hur det ligger till.

Innan jobbet skall jag träffa Pernilla.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda(coop)

Hej

Är det en hyres eller bostadsrätt du är ute efter?



Jag vet av en 2a på skönsmon som ska säljas.

2010-04-05 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0