Torsdag. - 3 augusti 2009; Trevlig kväll!

I överlag har kvällen faktiskt vart toppen.

Jag slutade 18, klev utan för porten och ser inte Pernilla som skulle stå där utanför då jag slutat. Jag ringde upp henne och frågade vart hon var. Hon var vid stekhuset.

J: -Men du ska ju fortsätta hela vägen bort.
P: -Ja, jag har ju det, jag gick förbi adecco och en firsör.
J: - Men det är ju inte hela vägen bort.
P: - Jo, det är det.
J: - Forsätt heeela vägen bort. Tills den tar slut.

Efter en liten stund kom Pernilla bort och då säger hon att hon var här men inte såg skylten för mitt jobb. Hon är bra rolig hon :)

Vi kom hem och Mathias och jag sprang som skottspolar och sorterade tvätten. Mathias sprang ner med första kassen, jag fortsatte sortera. Mathias valde maten och det blev Kina. Riktigt gott var det!

Mathilda kom förbi vid 20. Satt och pratade massor som vi alltid gör. Sprang ner till tvättstugan mellan varven.
Anton kom förbi en stund.
Vid 22 for vi alla fem först bort till Anton och släppte av honom och Mathilda sedan in till stan för att skjutsa hem Pernilla. Eller hem och hem, till Maddes studentrum är det egentligen.

Mathias och jag for hem, jag ringde upp Vilai som ringt mig. När jag var klar hamnade Mathias i telefon. Nu sitter vi lugnt i soffan och jag ska avrunda detta inlägg som inte alls blev så innehållsrikt som jag tänkt mig då jag har en förmåga att skriva något helt annat än jag tänkt skriva egentligen.

På lördag blir det nog Hudikmarknaden. Ser jag framemot. Kanske stöter på storebror? Kameran skall med i alla fall.

Godnatt! :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0