Tisdag. - 29 september 2009!

Då var man tillbaka på jobbet igen.

Gårdagen gick riktigt fort men vi hann med enormt mycket också.
11,15 var jag utanför big boy och lämnade Lindas väska till henne som hon glömt hos oss i helgen. Gick då ner till Mathias jobb för att hämta bilen.
Begav mig ut till Matfors. Där blev det till en början en hel del prat och sådär.

Senare på dagen for vi in med Christoffer som skulle skriva för moppekortet. Han klarade det, grattis! Efter dte for vi på Luddes i Matfors och åt. Strips och korv, mums.

For ut till Kicki där vi var ett tag och hade oss. Vid 18 for vi ut till Birsta. Jag kom hem med en hel del grejer från ikea. Känner mig nöjd över grejorna.

Efter Birsta for vi ut till matfors där jag var till 22,15. Hem, skruva. Sedan kom Mathias hem från Bollnäs.

NU blir det till att jobba. Dagens pass: 11,30-19,30.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Christina

Bollnäs? vare inte Söderhamn?

2009-09-29 @ 11:57:49
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0