Tisdag. - 1 september 2009; Tisdagsmys!

Nu har jag äntligen slagit mig ner i soffan. Som ni redan vet slutade jag 18 och 18,02 såg jag Emmas blick, jag slängde en titt på klockan och såg då att jag slutat. Hade hon inte kollat på mig med den där blicken så hade jag fortsatt tagit samtal. Jag glömde totalt bort klockan. Ni tänker säker på ett ungefär så här: "Två minuter, det är väl ingenting" men det är det ska ni veta. I alla fall på mitt jobb, det är ett flertal samtal.

När jag väl kom iväg från jobbet gick jag till Ica Esplanad och handlade lite. Träffade på Madde och Pernilla på navet. Joinade dem inne på pizzerian innan jag for hem och det var dags för mig att äta.
Satte mig på bussen hem, ställde mig vid spisen och lagade lite lyx åt min älskling. Han är inte så pigg och då vill jag pigga upp honom lite och göra honom glad.

Detta bjöds det på:

Lövbiff, stripes och bearnaise sås.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Vad menar du med att göra mig hungrig såhär på morgonen? ;) <3

2009-09-04 @ 08:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0