Söndag. - 6 september 2009; Hemma!

Då var man hemma efter dagens äventyr.

Vaknade 12 imorse. Pernilla kom förbi vid 13,30. Hon tog med sig en stor förpackning kakor då det var min egentliga firardag. Hon är go hon! :)

Skjutsade Pernilla till Granloholm vid 17-18 tiden. Efter att vi lämnat av henne så for vi ut till Alnö för att hämta Stefan, vidare till Håkanstå för att hämta Mathilda och sista stoppet innan Gnarp, Nacksta för att hämta upp Leslie. Satt i Åckne och hade det allmänt trevligt.

Vid 22 begav vi oss vidare till Hudiksvalls marknad/cruising. Vi parkerade och gick bort till tivolit. Jag fick min önskan för kvällen uppfylld, vi åkte karuseller. Jag, Mathilda och Leslie åkte två stycken innan jag, Mathias och Stefan gick bort och hämtade bilen. Vi parkerade vid kioskpiraten där vi fastnade hela kvällen. Riktigt trevligt var det. Efter ett tag kom Mathilda och Leslie bort till oss. Kom förbi en hel del folk man känner, bl a Kim. Riktigt trevligt var det.

Måste göras om utan tvekan. En riktigt toppenkväll!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0