Söndag. - 27 september 2009!

Helgen har sprungit iväg och jag tänker skriva kortfattat om den.

Fredag:
- Mathias, jag och Nette for ut på systemet.
- Stende, Putte, Nette och Carro kom förbi.
- Kicki kom också, vi satt och tog det lugnt i köket.
- Jag var chauffören för kvällen med Kicki. Skjutsade Mathilda och hennes kompisar. Hämtade även Mathias i stan och skjutsade hem Putte till Gångviken. Kicki skjutsade hem Stende på hemvägen.
- For till Årskogen för att hämta upp Mogge och Putte för att sedan skjutsa dem till Gnarp. Var hemma i Sundsvall vid 4,30. Sängen.

Lördag:
- Mathias och jag klev upp 11-11,30.
- Jag bakade sockerkaka.
- Jag for och handlade.
- 13,30 kom pappa, Madde och Terese. Jag fick födelsedagspresenter; en elvisp, en typ av skål som det skall ligga en blomma i och en flaska med kärleksbrus (bilder kommer).
- De for vid 16. Mathias och jag for ut till Ikea.
- Möblerade om.
- Allex, Jacqueline, Perming, Fredrik och Linda kom förbi.
- Mer folk rullade in, bl. a. Henrik Sörholm med sällskap och Micke Lundin med vänner.
- De flesta begav sig till krogen vi stannade kvar för att sedan gå till Max.
-Slagsmål på Max. Massa småturkar (usräkta uttrycket) som stog på borden och sparkade och några fler som stog på golvet och slogs. Flera stycken mot en. Vad förbannad jag blev då Mathias fick en spark i ryggen. Det fula var att de var rätt gamla men verkligen jättesmå så det räckte att butta på dem så flög dem. Blod torkades, polisen kom.
- Hemma 5, sängen.

Söndag:
- Klev upp 11,30.
- Jag for ut till Birsta för att möta upp Vilai klockan 14. Birsta City.
- For och handlade mat vid 16.
- Hem, laga mat.
- Städa och plocka.
- Nu soffan. Strax: Chips, dipp och One Tree Hill.

Lyckad helg i stora drag :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0