Söndag. - 20 september 2009!

Hemma!
Då var man hemma i Sundsvall igen. Sitter i soffan och myser med min älskling.
Kom hem för ett tag sedan men for iväg en sväng och handlade lite frukost då det var lite dåligt med det.

Det känns skönt att vara hemma och jag har saknat Mathias så enormt mycket även om det varit nyttigt att vi vart ifrån varandra. Samtidigt längtar jag tillbaka. Det var så skönt att vara borta och jag har haft roligt hela tiden.

Igår åt vi grillat, jättegott! Efter maten blev det till att ta det lugnt lite granna och sedan på kvällen for vi ut med Alexander och Robin. Robin fick annat för sig vid 00 då Alexander, Kicki och jag satt oss på pizzan och delade på en vanlig pizza som Alexander uttryckte det. For ett flertal varv runt/i Åsele innan klockan slog 2,30 och vi for hem för att sova.

Vaknade efter halv tolv imorse. Sedan var det bara till att göra allt klart. Städa och sådär. Lämnade Åsele vid 16,45. Hemresan gick riktigt fort.

Tack för helgen!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0