Se det positiva istället för det negativa!

Nej, men nu tänker jag vända på mitt humör. Känner mig nere och hänging men det skall jag ändra på nu har jag tänkt.

Det känns som att det är en evighet tills jag slutar, närmare bestämt fem timmar. Och ja, det är långt, hur jag än vrider och vänder på det så är det långt, men detta ska inte sänka mitt humör. Arbetspasset är över snabbare än vad jag tror, eller?

Som sagt skall jag möta upp med Madde efter jobbet. Vi kommer antagligen bege oss hem till mig. Eftersom det inte blev någon handling igår så behövs det handlas lite granna. Kanske ska slå till med att handla ingredienser till en kladdkaka? Eller kanske mysa ner oss framför en film med en skål med glass?
Aktiviteterna är många och det är bara att välja och vraka.
Hur som helst kommer det bli roligt med denna tokfia till syster.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0