Regnet slår mot taket!

Det regnar en hel del ute nu. Lite tråkigt samtidigt som det är mysigt. Man blir lugn på något vis.

Pernilla och jag såg på Idol 2009 idag. Jon Sindenius var ju roligast. Han sa något liknande. - "Man kan tro att ja är skitflum, men det är jag inte. Jag ser bara på livet med ett leende". Smart kille det där, han ser ut som en nörd dock.

Sitter och konverserar med Vilai på msn nu. Känns skönt att prata/skriva med henne för hon förstår precis. Hon har liksom vart där.

Mathilda kom förbi en sväng nyss. Roligt att träffa henne. Det uppskattas verkligen att hon kommer förbi.

Nu ska jag och Pernilla fortsätta kolla på filmen på femman. Den verkar lite små rolig.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är underbar rakt igenom, och du ställer alltid upp för mig.. Det finns inte ord för hur mycket jag uppskattar de. tack<3

2009-09-08 @ 22:05:18
URL: http://tildaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0