Onsdag. - 2 september 2009, Den var skev!

Hej!
Mathias hämtade mig på jobbet idag så gullig som han är. När jag sätter mig i bilen ger han mig en elgiganten påse. Jag frågar vad det är där i och han svarar att det är till mig. Jag fick en datamus. En väldigt fin och behändig sådan. Den är trådlös och själva sändaren ser ut som ett usb-minne typ. När jag sedan ska packa ner musen eller inte använda den så sätter jag fast sändaren under musen. Behändigt!

Dock kan jag inte använda den då skivan är skev så det går inte att installera. Hur kan man förpacka något så att skivan blir skev? Hur tänker dom egentligen? Ja, det blir ju till att återvända till elgiganten, antagligen imorgon. Surt sa räven!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0