Nu är jag helt död!

Det har varit lugnt på jobbet hela dagen, eller i alla fall relativt. Det har varit kö stötvis. Då det har varit lugnt har jag bara surfat runt på¨internet och så poff var det kö. Jag får in en företagskund som jag pratade med i 40 min. Jag har gjort allt jag kan men han är ändå inte nöjd.

Jag är sämst på svåra, långa svenska ord. Jag förstår inte, det är inte svenska för mig, jag förstår inte vad dom säger. Halvjobbigt då jag är helsvensk. Hur som helst, hur ska jag kunna prata med en kund som pratar så svåra ord att jag inte får ihop meningen?

Jag sitter här och är helt död nu. Min rast lider mot sitt slut och det är dags att sätta sig i telefon de två timmar som är kvar. Suck...

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0