Nej, inte igen!

Nu sitter jag framför min dator med smått ont i halsen, täppt och jag känner mig febrig. Detta börjar bli tjatigt nu. Jag vill inte bli sjuk igen. Denna helg vill jag njuta av fullt ut. Ingen mer sjuka, tack!
Förhoppningsvis är det bara något som ac:n på jobbet lurar kroppen. Jag kanske känner mig prima då jag kommer hem till värmen.

Min dator på jobbet ville inte riktigt vara med längre idag. Systemen hänger sig och den vill inte riktigt fungera som jag vill. Fick en annan dator bara därför och på den nya var de flesta inställningarna fel. Allting var stort och suddigt. Allt såg helt enkelt tokigt ut. Tur att Mathias lärt mig hur och vad jag skall göra då det är så här. Har en tendens att lyckas med tokiga saker ibland och han har lärt mig hur jag fixar till det igen. Tur är väl det!

Nu har jag cirka två timmar kvar att jobba. Sedan skall jag bege mig hemåt, göra i ordning en toast och sedan bege mig ut till Matfors för att hälsa på Kicki en sväng.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0