Men nej!

Sitter här och känner mig inge bra alls. Näsan vill inte riktigt vara med, inte mina ögon heller. När jag blir förkyld så får jag ont bakom ögonen. Låter säkert konstigt för er som inte brukar ha det. Det är alltså inte ont i huvudet jag har. Usch och fy! Jag kan inte bli sjuk nu.. Jag åker ju imorgon!

Funderar lite över hur det blir med middag imorgon. Äter ju inte på jobbet och frukt är inget man klarar sig på från frukost till jag vet inte när.

Efter Birsta blir det till att dunderkurera sig så jag mår prima imorgon. Hur nu det ska gå till då jag måste städa och ha mig så det blir fint till helgen då det verkar som att Mathias ska ta hem folk.

Helst av allt nu hade jag velat ligga nerbäddad i sängen med en mugg varm oboy och en film.

Vilket självömkande inlägg. Ni tål det.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0