Men fy vad segt dagen går!

Jag förstår inte. Den går så enormt segt så jag bli less. Det är kö hela tiden och bara massa surmular. Fy!

Jag vill hem. Har lite mindre än fyra timmar kvar och det är faktiskt rätt okej. Halva dagen har ju gått :)

Idag efter jobbet hämtar Mathias mig. Då blir det till att brygga kaffe och lägga upp kakor på fat för 18,15 kommer Cattis med familj och hälsar på. Det var länge sedan och jag vet att det var länge sedan Mathias och jag hälsade på dem och jag har dåligt samvete över det. Samtidigt som att jag tycker att det är lite mer Mathias som skall planera det då det är hans familj. Jag tar på mig att planera med min. Nu kanske det inte är riktigt samma sak men så är det.

Gnälligt och dant. Kommer med glatt humör antingen senare eller ikväll.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0