Måndag. - 14 september 2009!

Hej och god morgon!
Då var det en ny vecka. Jag är nu inne på fjärde dagen av sju. Jag känner mig helt död redan. Det känns som att en förkylning smyger sig på. Är yr och grinfärdig. Detta brukar vanligtvis resultera i feber men inte denna gång. Hoppas jag inte blir sjuk.

Igår hade Mathias och jag en riktig myskväll om man bortser från att vi tvättade. Denna gång gick det dock fort då det endast blev fyra maskiner. Vi tvättade alltså i ca två timmar. Det överlever man. Vi lyxade på med Kina och kollade på film. Efter filmen gick jag och lade mig. Jag tvärslocknade på en gång. Klev upp 9,30. Fortfarande inte utvilad men jag hinner väl än då jag har dessa sämsta pass två dagar till denna vecka. Suck.

Ikväll blir det en massa mys med Älskling.

Nu blir det jobb 11-20.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0