Godnatt på er!

Då var klockan snart 22 och jag sitter i soffan och håller på att somna.

Efter jobbet blev det en promenad hem. Mathias och jag for iväg direkt till Max och sedan Ica Maxi. Handlade det som skulles sedan for vi bort till Rickard en sväng. Hämtade Viktor sedan for vi hem. Har varit hemma i cirka en timme nu.

Mathias är ute på med Viktor. Även denna kväll nykter. Jag har inget emot att han dricker egentligen. Det blir lite mycket ibland och jag har inte övertalat honom att inte dricka denna helg. Jag är ganska säker på att han tar igen denna nyktra helg nästa helg då jag inte är hemma.

Nu ska jag slänga mig in i duschen, läsa lite ur boken, ringa Mathias sedan sova.
Ska upp 8,15 imorgon. Jobb även då.


My love, alltid lika snygg ;) <3

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0