Fredagkväll!

Då var det snart slut på denna dag.

Madde mötte mig utanför jobbet. Vi begav oss hemåt. Stannade på Pompei och köpte med oss pizza. Mathias, jag och Madde satt och myste i soffan. Pizza och film. Dock kollar Mathias på sina Steven Segal-filmer hela tiden men dom duger. Han har ingen kvar i sitt pack nu i alla fall. Sköönt, men nu lär han hitta någon ny skådis att följa.

Martin kom förbi en sväng. Madde och jag for bort på coop och köpte lite fredagsgotta. Mathias for iväg med Martin då vi kom tillbaka. Madde och jag har suttit och lyssnat på musik och roat oss. Asnajs!

Nu skall jag strax skjutsa Madde till sin älskade Martin och efter det blir det till att sova en sväng för mig tills det blir till att skjutsa Mathilda och Mathias.

Är lite smånöjd sådär över Mathias idag. Det är fredag och han super inte. Ovanligt kan jag lova er. Men ska ändå hämta honom då han är ute och far i någon annans bil.

Godnatt så länge!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0