Fredag. - 4 september 2009!

God morgon!
Då sitter jag återigen på jobbet. Det är sista dagen denna vecka och jag ska ta se till att bara njuta denna helg då jag jobbar nästa.

Ikväll har jag ingen aning vad som händer. Vi får vänta och se helt enkelt. Mathias skulle slänga iväg ett sms om det blev något planerat från hans sida.
Idag jobbar jag 9,30-18,30 men jag har en halvtimme tillgodo som jag kanske får ta ut. Det får jag veta klockan 12. Det ser inte alltför ljust ut men vi får vänta och se :)

Nu ska jag anteckna mitt schema för vecka 38.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

men blir det av v.38 då? :)

2009-09-04 @ 11:43:17
URL: http://cspjjut.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för din underbara kommentar i min blogg :D blir så äckligt glad ! och jag antar att du redan visste att mattias är min kusin :P

tack så mycket iaf du är grymt cool ;) <3

2009-09-04 @ 13:06:36
URL: http://cotttoncandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0