Fredag. - 4 september 2009; Vad glad jag blir!

Jag blir så glad när jag får höra positiva saker. Först i morse fick jag höra från Nina på jobbet att hon tycker att jag har fint hår och nu när jag loggade in här fick jag en så glad kommentar att mina mungipor tar i taket. Helt sjukt vad glad man blir då man får höra fina saker eller då man gjort en annan människa glad. Keep on rockin'! :)

Nu är det endra lite mindre än fyra timmar till helg eller lite mer än fyra timmar till helg. Som ni förstår har jag fortfarande inte fått veta när jag slutar. Tokigt.

Anna, en av mina bordskamrater flyttar till Sollefteå snart och hon har sin sista dag här idag. Tråkigt att hon lämnar oss men jag önskar henne ett stort lycka till! :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0