Fredag. - 25 september 2009!

Godmorgon!
Då var det fredag. Sista arbetsdagen på denna vecka. Skönt som attan är det!

Som jag befarade igår så har jag åkt på en förkylning. Inte direkt kul. Det blir inte lugna puckar vilket fall i helgen för jag har hela helgen planerad och det är bara massa roligt. Kommer inte ligga nerbäddad. I och för sig är det inte riktigt så illa så att jag måste ligga nerbäddad men man vet aldrig vad som händer under dagen. Kanske är frisk som en nötkärna när jag slutar. Inte troligt direkt då men...

Igår efter jobbet promenerade jag hem med mamma i telefonen. Det samtalet måste vara det mesta normala vi någonsin haft.
När jag kom hem gjorde jag ordning en toast och sedan begav jag mig ut mot Matfors. Var där ute vid 21 och for hem vid 22,30. Det blev inte så länge men det var roligt att bara träffas. Prata lite och sådär.

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi skall göra men det blir Kicki i alla fall, om jag inte misstar mig.

Nu blir det jobb 9-18.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0