Eget telebolag?

Pratade nyss med en återförsäljare.  Han kom på att telenor måste tjäna rätt hyffsat och fick då idén att starta ett eget telebolag. Han frågade om jag ville vara med på det och jag svarade ja. Vi ska slå ihop hans familj och min familj så det inte blir några utomstående sedan skall vi tjäna miljoner. Vad tror ni om det?

Tuttifrutti Telebolag var det bästa namnet han kom på för tillfället. Vad sägs, tror ni tuttifrutti blir ett stort bolag? Kommer ni ens vilja ringa med tuttifrutti?

Haha, återförsäljare och deras ideér!
Hade det varit säkert så hade jag kanske hakat på.
Kanske snor Fazers logga?

 

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pia (:

Haha, jag skulle lätt ringa med Tuttifrutti! ;)

2009-09-27 @ 10:45:33
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0