Dåligt med bilder!

Ikväll när jag kommer hem tänker jag lägga in bilder från Åsele. Knäppte tyvärr inte så många men jag satsade på att bara mysa på där uppe i stället för att springa runt med kameran och knäppa på varje liten händelse. Då hade jag inte fått gjort annat. Nog för att jag måste bli bättre på att knäppa kort.

Har skrivit upp min arbetspass för vecka 40 nu också. Rätt bra jobbvecka. Slutar dock inte så tidigt men det är inte en massa 11-20 pass i alla fall. Jobbar helgen gör jag då också men jag jobbar bra pass så jag kan ändå hitta på saker på kvällen. Den helgen far Mathias till fjällen med några jobbarkompisar.

Har ingeting alls att skriva om men känner att jag behöver skriva av mig.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0