Dagen rullar på!

Dagen har gått rätt fort idag. Som ni redan vet hatar jag dessa arbetspass men idag har det faktiskt gått helt okej. Dagen ahr rullat på och nu är det endast två timmar kvar tills jag får gå hem.

Mathias har lagat mat. Fick ett sms då han frågade om jag ville ha stekt ägg till maten. Blev lite nyfiken men jag får inte veta vad han lagat förns jag kommer hem. Jag som är så nyfiken. Jag spricker snart av nyfikenhet trots att et handlar om middagen.

Ikväll tänkte jag besöka Kicki på jobbet hennes. Handla lite äpplen och så för resten av veckan. Jag brukar försöka pricka in då hon jobbar. Så mycket roligare att handla då. Några minuters (ibland sekunders) umgänge gör mer än vad man tror.

Till helgen är det firmafest men jag vet inte riktigt hur det blir med den ännu.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0