Då var det kvällen!

Nu är det snart dags att dra sig till sängen. Det har hänt rätt mycket idag ändå.

Jag promenerade hem från jobbet idag med Vilai i telefonen. Vi pratade i 30 minuter om precis allt. Hur skönt som helst. När jag kom hem gjorde jag ordning en toast sedan kom Mathilda och Kajsa förbi. Kajsa for rätt snabbt och Mathilda skjutsade jag nyss hem.

Var ensam här hemma med Mathilda bra länge och det var riktigt roligt. Vi satt och pratade och hade oss i massor. Måste defenitivt bli fler gånger. Förresten tycker jag att ni ska skicka in i hennes blogg. Hon lyckas då med allting. (Länken verkar inte vilja funka men hon finns länkad i min meny också).

Gosaker! Synd att Mathias blundar men han är snygg ändå.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Christina

snart åker vi :D

2009-09-15 @ 10:31:49
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0