Då var det kvällen!

Nu tänkte jag strax mysa ner mig under täcket. Skall blicka en sista gång över schemat.

Idag efter jobbet hämtade Mathias mig som sagt. När vi kom hem var Cattis med familj redan hos oss. Då vi om innaför dörren dukade vi fram fika. Satt vid köksbordet och pratade och sådär. Cattis hade inte sett sängen ännu men hon verkade tycka om den. De stannade i ca 1h 30 min. Emil och Philip tyckte om att spela Mathias spel, need for speed.

Efter att de for, for vi bort på Max. Åt. Kort kö men världens segaste männsika i kassan. Kom hem. Jag kollade på Grey's, Asbra! Mathias rensade avloppet. Han är go' han! :)

Pratat med Madde i telefonen och varför blev jag inte förvånad över mamma? Hur har hon tänkt nu? Skall Madde flytta tillbaka till Gnarp? Skall mamma, Madde, Pernilla, Tomas och Andreas bo tillsammans i en tvåa? Men hallå! Vakna någon gång!
Pratade med Mathias nyss om att jag vill lägga ut min mamma på blocket. Någon som vill ha na? Vi kan byta.
Låter säkert jätteelakt men ni kan få provlåna na så får ni se vad jag pratar om.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0