Butik nästa?

Nu är klockan snart halv fem, det betyder att det snart är 3 h 30 min tills jag slutar. Imorgon ska det bli rätt skönt. Då jobar jag 9,30-17.30. Hur najs som helst. Jobbar dock 11-20 på torsdag..
Varför alltid dessa skitpass?

Jag längtar tillbaka till butik. Hade jag blivit erbjuden en tjänst på matbutik eller liknande så hade jag tackat ja. Jag vill jobba i butik. Det hade varit toppen. Tyvärr är det inte det enklaste att få en tjänst inom det. Oftast jobbar det tanter där som aldrig ger upp, som har jobbat där sedan de var i min ålder, eller så behöver de extrapersonal. Jag är inte redo att ge upp min heltidstjänst för ett extrajobb. Inte en chans, men drömma får man, eller?

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Låter tungt med de där arbetstiderna, men du kan ju alltid söka i butik och hoppas på att någon tant har gett upp i alla fall? ;D Det skadar inte att söka? :)

2009-09-15 @ 19:10:14
Postat av: Cattis

Hej, äntligen har jag hitta din block1 Du vet ju att jag inte är så haj på det här men det var kul att läsa. Hoppas allt är bra med er, här är allt som vanligt förutom att Emil ligger och kräks. Så det är bara att invänta nästa. Kom och hälsa på nånting innan vi glömmer hur ni såg ut, ja ni kan vänta tills alla är friska Puss och Kram och jobba inte ihjäl dig:-)

2009-09-15 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0