Varför allt klankande?

Varför skall alla hela tiden klanka ner på varandra? Vad vinner man på det? Varför tar man det inte mellan fyra ögon om man stör sig på personen? Jag förstår inte rikigt.

Vart man än vänder sig eller vilken blogg man än läser så klankar all ner på varandra. Det är bara en massa skitsnack och nertryck hela tiden. Jag vet att jag också kan prata illa om folk men inte klankar jag ner på dem. Inte skriver jag ut det så hela Sverige och mer därtill kan läsa det. Jag tycker att det är elakt och patetiskt.

Jag förstår inte varför folk gör det. Är det för att man skall må bättre själv? För att få sig själv att verka perfekt?
Det finns ingenting som är perfekt. Alla har sina bristningar. Det är något som inte är perfekt på alla. Man kan se bra ut, ha en bra personlighet, klä sig bra - men är man verkligen perfekt för det? Nej, precis.

Lugna ner er och respektera varandra i stället.

Sådär, nu har jag lättat på trycket.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0