Torsdag. - 8 oktober 2009!

Vill inleda detta inlägg med att gratta min bror som fyller 9 år idag. Grattis Andreas på 9-årsdagen!

Sitter på jobbet nu. Ovanligt va?
Jobbar ett rätt bra pass idag så det skall vi inte alls klaga på.


Igår kväll jobbade jag sm sagt med Emma och Pia. Det var faktiskt riktigt roligt. Jag fick ett samtal mellan 20 och 22 så det blev en del slötid men vi hanterade den på bästa sätt. En massa tokigheter och skratt. Diskuterade gjorde vi så klart också.


Gjorde sällskap med Emma ner till navet. Tog bussen hem. Mathias var så trött så vi kröp ner i sänegn direkt då jag kom hem. Det är så mysigt att sova bredvid honom!

Nu jobb 9,30-17,30

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0