Torsdag. - 15 oktober 2009!

Hej och godmorgon!

Vet ni vad jag lyckats med idag? Jag är här för tidigt. Ja, igen. Gjorde samma sak i tisdags. Jag blir tokig. Denna dag är jag en timme tidig men som tur är så får jag börja nio så jag slipper sitta och stirra in i väggen.
Det här med att jobba olika varje dag går inget vidare för mig. Jag skriver till och med upp fel i kalendern! Skärpning med schemat nu Johanna!

Igår efter jobbet stog Madde och Pernilla utanför och väntade. Vi stapetserade mot navet. Madde tog bussen och jag och Pernilla satt oss på pizzan. Pernilla är inte så ofta hos oss så vi lyxade till det lite granna. Väl hemma hos mig blev det prat och Grey's anatomy. Mathias kom hem strax innan 20.

Då alla var trött gick vi och lade oss efter Grey's. Eller ja, Mathias lånade min dator och kollade på film. Fördelen med bärbara. Man kan ha med sig den överallt.

En riktigt rolig dag igår med massa knäppheter.
Idag ska jag möta upp Kalazo. Får se vad vi hittar på.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo det är bara fint! ska förlänga håret på en kompis nu! kommer bli s snyggt :D gör du idag då?

2009-10-15 @ 08:58:40
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0