Torsdag. - 1 oktober 2009!

Då var det 1 oktober med en massa frost på backen. Det är rätt mysigt men är det inte lite tidigt?

Sitter på jobbet nu i alla fall. Börjar känna att jag inte vill jobba helg. Det är aldrig roligt men det måste göras antar jag.
I natt drömde jag om att jag följde med Kicki och hennes familj till Åsele. När jag kom fram kom jag på att jag skulle jobba helgen så det var bara att vända för mig.

Idag blir det jobb 10-18,30. Rätt okej pass faktiskt. Efter jobbet tänkte jag bege mig ut på en promenad, sedan städa undan lite. Efter det blir det till att krypa ner under täcket. Får se om det är något roligt på tv:n.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0