Tisdag. - 13 oktober 2009!

Igår efter jobbet överraskade Mathias mig med att hämta upp mig och skjutsa bort mig till Kickis jobb. Jättesnällt tycker jag.
Kicki och jag for ut till Matfors. Vi solade och tog det allmänt lugnt. Kicki stekte ordning på ett paket köttbullar som vi smällde i oss. Kicki åt kall pannkaka med kaviar också. Aldrig hört något liknande men men, det är ju Kicki vi pratar om. Hon har lite tokigheter för sig ibland :)

Efter middagen blev det tv. Kollade bl.a. på Svenska Hemmafruar. De är så sega, fula och dumma men de är rätt roligt att titta på.
Mathias kom förbi strax innan 22 och 23,30 var vi hemma. En mycket lyckad dag.

Imorse klev jag upp 8,30. Begav mig ett varv runt sidsjön sedan tog jag det lugnt innan det var dags att bege sig till jobbet.

Nu blir det jobb 12-20.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0