Tankar som snurrar!

Jag har alltid en massa tankar som snurrar i mitt huvud. Det är allt mellan himmel och jord. Jag förstår inte riktigt varför det snurrar en massa tankar hela tiden. Måste hjärnan vara aktiv non stop? Jag tycker att den kan varva ner någon gång och ta det lite lugnt.

Ikväll kommer Mathias hem och jag längtar så enormt mycket. Jag tänker slänga mig i famnen på honom då han kliver innan för dörren.
Han har bara varit borta i en helg och helgen har gått fort men det har varit så tomt. Ingen att krypa tätt intill då det är dags att sova. Ingen att bara ligga och mysa med. Inte haft Mathias hemma att göra dessa saker med.
Jag vill att det alltid skall vara vi! ♥

Det lär inte bli så mycket för världen ikväll. Bara ta det lugnt och bara vara med min gosak :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0