Svårövertalad, eller inte!

Ikväll far Mathias, jag och Terese ut och träffar Allex och Jacqueline. Tänkte först inte följa med då Terese kommer in till stan och ska vara med mig denna helg. Det är inte så ofta vi träffas men hon får följa med ikväll. Hon kommer ju få träffa några av mina närmaste och se vilka jag umgås med. Låter toppen tycker jag.

Idag är det inte bara ett utav de sämsta arbetspassen utan de har lagt raster och luncher konstigt...
Sämst. Men glad är jag endå då det blir helg 19,30. Skönt!

Vi kommer åka rätt tidigt imorgon mot Ljusdal. Jag tänkte att vi skulle åka senast 10 från Sundsvall. Vi får se om mina medpassagerare accepterar det. De får så lov dock då vi skall vara tillbaka i Sundsvall senast 19.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0