Söndag. - 25 oktober 2009!

Jag blir tokig! Vet ni vad jag lyckades med imorse? Inatt skulle vi ju ställa tillbaka klockan och det gjorde jag men då jag lade mig tidigare än när den skulle ställas om, ställde jag om den innan jag lade mig. 9,37 frågar jag Mathias om han ställt tillbaka klockan, det hade han inte gjort. Den gjorde det automatiskt. Min klocka skulle inte göra det då det står att den funktionen är av, men vad har den gjort?

Jo, den har ställt tillbaka klockan en timme till. Kllockan var alltså 10,37. Jag började 11. tur att jag fick låna Mathias bil, annars hade jag inte hunnit. Hann gjorde jag och sitter fortfarande här och paniken har inte runnit av...

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0