Samma sak för er?

Hur är det när ni ringer till eran mamma? Får ni er en rejäl utskällning för att idioten i fråga tycker att man valt sida och inte har något med sin mamma att göra? Att ni skall vara glad att han finns där för eran mamma för han får henne att må bra (i själva fallet gör han henne blind)? Måste ni ha godkännande från denna idiot för att få prata med henne?

Så ligger det till då jag ska ringa min mamma i alla fall. Jag ringde henne strax efter 21 igår för att jag ville prata med henne inte hennes vidriga gubbe!


Jag fick frågan varför jag ringde. Jag berättade att jag försökt nå henne sedan tisdagen för att jag hade något att berätta om jobbet. Jag fick som svar att det är väl inget viktigt, det kan väl vänta till imorgon lilla gumman!? Så jag struntade i det. Jag orkar inte ta mer skit ifrån honom.


Ja, jag har valt sida. Jag har valt pappa. Jag kommer aldrig byta sida och det har idioten ingenting att göra med.
Hon är fortfarande min mamma och kommer alltid vara det oavsett. Hade hon inte vart det hade vi inte haft någon kontakt över huvudtaget.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0