Redan lunch!

Då var lunchen redan kommen. Klockan är 12,30. Jag jobbar alltså ytterligagre 5 timmar efter lunch. Hur skall detta gå?

Jag sitter och spånar lite. Jag har lite funderingar över bloggdesign. Som vanligt lär det inte bli några speciella ändringar, inget som kommer märkas så mycket men jag känner för en förändring.

Denna vecka har mitt team en vecka då vi fokuserar på sälj. Jag tycker inte om försäljare och känner mig därför usel då jag ska erbjuda tjänster och förlängningar för kunder som ringer in. Jag vill inte. Visst jag har sålt några få tjänster. Vad är det som säger att kunden inte ringer in igen pch avbeställer?

Slutpratat om detta. Nu har jag min lunch och jag tänkte springa in till Marcus, Magnus och Nicklas och vara social där under tiden.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0