Promenera mera!

Vad trött och konstig jag känner mig idag. Frössen och hängig. Samtidigt mår jag jättebra. Glad och sådär. Mathias är hemma och det märktes  speciellt igår att vi saknat varandra. Det är så det ska vara.

Idag efter jobbet får vi se om jag tar mig en promenad. Tänkte försöka ta mig ut och promenera lite mera, ut och röra på mig. Jag går till jobbet och ibland hem från jobbet och det har gjort skillnad. 
Jag tycker att det är så enormt tråkigt att träna. Mathias slutar 16 och far då direkt iväg och tränar. Väntar han på mig så är båda jättetrötta och det börjar bli sent så då blir det ingen träning. Plus att jag vill inte ha en massa muskler. Jag vill bara få bort min mage. Äta rätt och röra mig mer får bli min melodi. Vi kommer klara detta! :)

Jag måste bli bättre på att knäppa kort och lägga upp bilder.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0